Job 65 van 237


Report this listing

Solliciteren



Personeelsmedewerker


Functie

Als HR Manager krijg je de verantwoordelijkheid voor alle HR vraagstukken van de arbeiders binnen het bedrijf:

- loon- en personeelsadministratie
- voorbereiden en doorgeven van de salarisgegevens naar het sociaal secretariaat
- beheren van de arbeidsovereenkomsten
- vlot verwerken van alle sociale documenten (bv afwezigheidsdocumenten, vakantieaanvragen, allerhande vragen van de medewerkers)
- eerstelijns telefonie en onthaal
- voltijds: 8.15u tot 16.45u en vrijdag tot 16.15u. Bespreekbaar.

We kijken uit naar jouw sollicitatie! waragem.office@go4jobs.be

Jouw profiel

Je hebt ervaring in loon- en personeelsadministratie.
Je spreekt vloeiend Nederlands.
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De sociale verkiezingen organiseren

Aanbod

34 dagen verlof per jaar
uurrooster kan worden afgestemd op jouw privé situatie
voltijdse baan
Salaris: hogere bruto verloning volgens ervaring met extra's: maaltijdscheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, winstpremie.

Solliciteren

Pieter Jonckheere
056 140 560
waregem.office@go4jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht