Functie
Als HR Manager krijg je de verantwoordelijkheid voor alle HR vraagstukken van de arbeiders binnen het bedrijf:
- loon- en personeelsadministratie
- voorbereiden en doorgeven van de salarisgegevens naar het sociaal secretariaat
- beheren van de arbeidsovereenkomsten
- vlot verwerken van alle sociale documenten (bv afwezigheidsdocumenten, vakantieaanvragen, allerhande vragen van de medewerkers)
- eerstelijns telefonie en onthaal
- voltijds: 8.15u tot 16.45u en vrijdag tot 16.15u. Bespreekbaar.
We kijken uit naar jouw sollicitatie! waragem.office@go4jobs.be
Jouw profiel
Je hebt ervaring in loon- en personeelsadministratie.
Je spreekt vloeiend Nederlands.
-
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
-
Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
-
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
-
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
-
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
-
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
-
Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen
-
Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
Loonstrookjes controleren
-
De sociale verkiezingen organiseren
Aanbod
34 dagen verlof per jaar
uurrooster kan worden afgestemd op jouw privé situatie
voltijdse baan
Salaris: hogere bruto verloning volgens ervaring met extra's: maaltijdscheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, winstpremie.
Solliciteren
Pieter Jonckheere
056 140 560
waregem.office@go4jobs.be